REKLAMA NA AUTOBUSACH
MEGABUS
Maksymalnie wykorzystujemy powierzchnię reklamową nośnika. Grafika zajmuje średnio 100 m², w tym burty, tył i szyby po obu stronach pojazdu. Ekspozycja reklamy dokonuje się wyłącznie na nowoczesnych, niskopodłogowych autobusach.
DUALBUSBOARD
Reklamę eksponujemy na niskopodłogowych autobusach przegubowych, stąd powierzchnia boczna jest dwukrotnie większa – średnio 32 m². Grafika zajmuje burtę po stronie bezdrzwiowej włącznie z szybami. Dłuuuuga powierzchnia stwarza kreatywne możliwości dla grafików.
BUSBOARD + FULLBACK
Średnio 27 m² powierzchni reklamowej. Burta bezdrzwiowa + szyby i tył + szyby. Trzy wymiary reklamy na jednym autobusie. Format idealny dla kampanii wizerunkowo-produktowych.
FULLBACK
Reklamę adresujemy przede wszystkim do kierowców i ich pasażerów. Grafiką zajmujemy cały tył autobusu włącznie z szybą. Format zapewnia czytelny i zrozumiały przekaz nawet po krótkotrwałym kontakcie oraz skuteczną widoczność szczególnie wśród kierowców pojazdów jadących za autobusem.
BUSBOARD
Reklama zajmuje całą stronę bezdrzwiową włącznie z szybami, czyli średnio 24 m². Format idealny dla kampanii wizerunkowych. Duży, poruszający się prostokąt reklamy w centrum ruchu drogowego.
BACK
Reklamę zajmuje tył autobusu do wysokości tylnego okna – jej powierzchnia wynosi średnio 1 m². Umieszczona jest na wysokości wzroku, co zapewnia dobrą widoczność, szczególnie wśród kierowców. Format rekomendowany do wykorzystania w kampaniach krótkookresowych, przy dużej liczbie nośników.